Over Smulgids

De Nationale Smulgids is een uitgave van het Nederlands Frituurcentrum en is 24/7 online te raadplegen.

Zo komen bedrijven in de Smulgids

  1. Een bedrijf is houder van het keurmerk Goed Gefrituurd en/of Met Goud Bekroond.
  2. Een representatief aantal klanten beoordelen een bedrijf met een hoge Smulscore *
  3. Een bedrijf is voorgedragen door collega’s en/of branchedeskundigen *
  4. Op basis van open inschrijving *

*) Een mystery guest bezoek van een smulinspecteur maakt onderdeel uit van de procedure.

NAAR DE ONLINE SMULGIDS

Online rating tool Smulscore.nl

Alle frituurzaken in Nederland kunnen de online rating tool Smulscore.nl (onderdeel van de Smulgids) GRATIS inzetten en hiermee een positie verwerven in de Nationale Smulgids. Frituurzaken die de online rating tool Smulcore.nl actief inzetten kunnen hiermee een extra award verwerven.

Staat een bedrijf al in de Smulgids dan kan op de website van de Smulgids direct een Smulscore worden geplaatst. Er zijn frituurspeciaalzaken die op hun eigen website een rechtstreekse link hebben geplaatst naar hun vermelding in de Smulgids of hebben een speciale afbeelding van Smulscore.nl geplaatst met realtime de actuele score. De speciale code hiervoor kan door bedrijven via het contactformulier worden aangevraagd bij het Nederlands Frituurcentrum.

Jouw mening telt!

Wanneer en hoe lang worden Smulscores getoond?

Smulscores die worden gegeven worden niet direct getoond, omdat ze eerst worden gecontroleerd of ze voldoen aan de voorwaarden. Ook worden de gegeven Smulscores bij een frituurspeciaalzaak op deze website pas zichtbaar wanneer van dit bedrijf een representatief aantal meningen zijn ontvangen. Onvolledig ingevulde reviews of reviews die niet opbouwend zijn, worden geweigerd. Kritiek geven mag, maar graag op een manier waar de ondernemer iets mee kan.

Goedgekeurde Smulscores worden maximaal 12 maanden getoond. Het cijfer wat hierop wordt gebaseerd verdwijnt van de website, zodra er te weinig actuele Smulscores beschikbaar zijn. Hiermee willen we het beeld over de frituurspeciaalzaken zo actueel mogelijk houden.

We adviseren ondernemers om de reviews regelmatig te bespreken met de medewerkers en zo nodig maatregelen te nemen om producten en/of dienstverlening (verder) te verbeteren. Reageren op reviews is niet mogelijk.